Wednesday, March 04, 2015

当你随岁月遗留时,想法也逐渐成熟,改变了。

我不能百分之零点一的肯定我是否变得好或更槽糕。

儿年少时, 时间好想非常的慢长, 好想快些长大! 现在的我, 只想在繁忙的生活里放慢脚步。对许多的人情事务已不去理会。

有时回想过去, 觉得真的很有信一切已逝去。

现在的我,庆辛的有个能陪我到老的"老公"

他,迁一百顺, 婚宴也是他一手包定。真的很感谢!

Baby, if you ever read this, I wish that our love will continue to grow and never ends.

I love you! And lets work hard to our future together. I may not be the bestest girlfriend/wife in the world, but I will try my very best to be the best for YOU. 💖

Signing off,
Your wife-to-be Connie

No comments: